La Rateta que escombrava l’escaleta
TEATRE / TITELLES
Adreçat a: P3, P4 i P5 / 1r de Primària
14 de desembre
Qui més qui menys, tothom coneix el conte de “La rateta que escombrava l’escaleta”… Aquest cop, però, us en proposem una versió tendra i divertida, explicada des de la mateixa merceria on la rateta es va gastar el dineret que la va convertir en àpat.
Explicada per un descendent directe del pobre botiguer que li va vendre el malaurat llacet. Poc que s’ho pensava ell, que guarnint la rateta amb tanta distinció li estava preparant el final!
La narració de la història es recolza en titelles – construïts a partir d’objectes de la merceria – i música en directe. Un espectacle proper que parla de la vanitat… des de la modèstia.
Fitxa artística
Autors: Pep Boada i Jordi Palet (a partir del conte tradicional)
Text i direcció: Jordi Palet
Música i interpretació: Pep Boada
Titelles: Antonio 4Caminos
Escenografia: Companyia B i Jordi Regot
Il·luminació: Xavi Sala i Antonio 4Caminos
Fons: Marcia Yañez
Disseny i fotografia: Joan Abelanet

MÉS INFORMACIÓ: projectes@centredesarria.cat / 93 203 97 72
RESERVES:
1) Emplenar el formulari de preinscripció.AQUÍ
2) Rebràs un correu amb el document de la reserva adjunt. On s’indicarà l’import total i l’import de la paga i senyal (30%)
3) Fer el pagament de la paga i senyal.
4) Enviar el comprovant de pagament al correu projectes@centredesarria.cat
5) Dues setmanes abans de l’espectacle realitzar l’ingrés de l’import total de l’activitat.