
ESPECTACLE INTERDISCIPLINAR | A PROPÒSIT D’UNES FLORS
maig 28 / 20:00 – 21:30
A propòsit d’unes flors va néixer com un passatemps derivat de l’admiració de la Camil·la Pérez Salvà envers l’escriptora Mercè Rodoreda. El divertiment inicial va consistir a pintar, usant l’aquarel·la, les flors creades a «Flors de debò» per l’autora admirada.
Ja les tenia pràcticament enllestides quan les va ensenyar a la Nati Soler Alcaide, que desconeixia l’existència de la peça. Les pintures i la lectura del text interpretat la van fascinar tant que va escriure les històries personals captades de l’aparença de cada una. Van explicar a la Carlota Baldrís com havien convertit un temps de confinament obligatori en un temps de creació i li va venir de gust compondre una música identitària per a cada una de les trenta-vuit flors. En aquest punt el joc individual es convertia en projecte.
L’editor d’Ònix s’hi engrescà i el volgué mostrar al públic. S’hi afegí Pep Vinyes, director del Grup de Teatre Inestable del Vendrell, amb la intenció d’ampliar el grup de persones a qui arribés l’obra i li donà format teatral. Les flors eren quasi completes, però, què són unes flors sense fragància?
Aquí s’hi sumà la sort de conèixer la mestra artesana perfumista Esperança Cases Prats, i ella creà el perfum per a cada element.
Camil·la Pérez Salvà
Nati Soler Alcaide
Carlota Baldrís
Pep Vinyes
Esperança Cases Prats

On?
El Teatre de Sarrià
Barcelona, Catalunya, AK 08034 + Mapa de Google 932039772