
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
ESPECTACLES VERMUTEROS | Pol Tudela Cantautor
maig 7 / 08:00 – 12:00

El Jardinet del Teatre, el bar del Centre i Teatre de Sarrià, ens proposa cada cap de setmana els “espectacles vermuteros”. Un espai a la terrassa del Centre de Sarrià en què podràs connectar amb artistes emergents presentant propostes de tota mena: música, poesia, estrenes cinematogràfiques… acompanyades de l’oferta gastronòmics del Jardinet!
Nascut a Barcelona el 1995, Pol Fernàndez i Tudela s’interessa de seguida per la literatura, estudiant Filologia Catalana a la Universitat de Barcelona, i per la música, estudiant a l’Esmuc cant modern.
Comença la seva carrera artística en escenaris com el programa Oh Happy Day de TV3, o el Teatre Gaudí de
Barcelona.
El 2020 escriu Postals del gris i d’ella, el seu primer llibre de poesia, i amb lletres pròpies i poesies d’autors catalans decideix emprendre el seu projecte personal des del 2022 com a cantant, pianista i guitarrista.
Cançons
Divisa
Cançó de bressol
In memoriam
Oda a España (tu oscuro destino)
Masculinitat fràgil
Brussel·les
Nits d’agost
Absència
Al teu costat
Que bé
Bombetes taronges
On?
El Teatre de Sarrià
Barcelona, Catalunya, AK 08034 + Mapa de Google 932039772